preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mate Lovraka Županja

Login
Školski list Lobi

JELOVNIK, CJENIK I UPLATNICA

KUHINJA

PRIMANJE RODITELJA

Priloženi dokumenti:
PRIMANJE RODITELJA 2019.-2020..pdf

 

 

 

Priloženi dokumenti:
RASPORED ZVONJENJA I VOZNJE.pdf

Popis udžbenika

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2016. godinu

PISMENE PROVJERE

 
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 5. 2020.

Ukupno: 36181
Ovaj mjesec: 734
Ovaj tjedan: 150
Danas: 60
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Misli dobro-osjećaj se dobro!
Autor: Monika Rajković, 23. 10. 2020.

Svjetski dan mentalnog zdravlja  obilježava se diljem svijeta 9.listopada , na inicijativu Svjetske zdravstvene organizacije.Stoga je u nižim razredima naše škole proveden niza radionica s  ciljem   podizanja svijesti o problemima vezanima za mentalno zdravlje. Potreba razvoja programa zaštite i unaprjeđenja mentalnog zdravlja posebno dolazi do izražaja u ovom vremenu pandemijskih okolnosti.

Školska psihologinja: Ivana Perišić Juzbašić, mag.psych.

 


S obzirom da djeca i mladi tijekom sazrijevanja i odrastanja još uvijek uče kako se koristiti svojim sposobnostima da bi uspješno rješavali životne izazove, neophodna im je pomoć odraslih. Upravo zbog toga školska psihologinja intenzivnije tijekom mjeseca listopada na satu razrednika provodi edukativna predavanja i radionice s učenicima kako bi ih informirala o pojedinim teškoćama mentalnog zdravlja djece i mladih, kao i podučila vještinama kojima mogu unaprijediti svoje mentalno zdravlje te se uspješnije nositi s različitim stresnim životnim izazovima. S učenicima nižih razreda psihologinja obrađuje neugodne osjećaje ljutnje, tuge i zabrinutosti, dok s višim razredima progovara o anksioznosti i depresiji među mladima.  Učenici uče razumjeti povezanost naših misli s time kako se osjećamo te kako naši osjećaji potom utječu na naše ponašanje. Osim boljeg razumijevanja vlastitih osjećaja i toga kako se manifestiraju u tijelu, učenici uče i uvježbavaju tehnike koje im pomažu uspostaviti kontrolu nad neugodnim osjećajima (tehnike disanja), opustiti se te pozitivno misliti.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju