preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mate Lovraka Županja

Login
Školski list Lobi

JELOVNIK, CJENIK I UPLATNICA

KUHINJA

Priloženi dokumenti:
jelovnik za skolsku 2023.-2024..pdf

Dokumenti za prikaz
PRIMANJE RODITELJA

Priloženi dokumenti:
PRIMANJE RODITELJA 2022-2023.pdf

PROCEDURE

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
RASPORED ZVONJENJA I VOZNJE.pdf

Popis udžbenika

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2016. godinu

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 5. 2020.

Ukupno: 110803
Ovaj mjesec: 1815
Ovaj tjedan: 174
Danas: 15
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SVJETSKI DAN UČITELJA
Autor: Ana Kopić, 2. 10. 2015.

U povodu Svjetskog dana učitelja

Piše: Radojka Matić, učiteljica

Svake se godine 5. listopada obilježava Svjetski dan učitelja. Proglasio ga je UNESCO 1994. s ciljem isticanja važnosti učitelja  kao najvažnijeg dijela društva za odgoj i obrazovanje. Tako je 1966. potpisana Preporuka o statusu učitelja. 


Uh, što li sve nije potpisano i obećano!
 U to smo se uvjerili i ovih dana prekida nastave, da ne upotrijebim onu drugu riječ.
 No, što je, tu je!

I kad već imamo dane jabuka, šljiva, rakije, pekmeza, polja i šuma, oblaka i zraka, vatrogasaca, policajaca, majki i očeva, žaba i gljiva, dane seoskih žena,farmi i big brothera, lova i ribolova, zajednica ovakvih i onakvih, zašto i učitelji ne bi imali svoj dan i zašto ga ne bi dostojno obilježili?

U mnogim će se školama dječica raspisati kako je  upravo njihova učiteljica najnaj, prisjećat će se odrasli svojih prvih učitelja, strogih i blagih, pravednih i nepravednih, zgodnih i manje oku i uhu ugodnih. Mi učitelji umišljat ćemo kako smi  upravo mi po mjeri svojih učenika i kako dajemo sve od sebe za svoje učenike i za svoju školu!
I neka!

Dragi učenici, ne bojte se, bar što se mene tiče! Nema zadaća na zadanu temu o učiteljima!

Imamo mi bezbroj nevidljivih i samo nama znanih niti koje nas vežu i čine međusobno sretnima. Vjerujem, njima tkamo najljepše motive djetinjstva u prekrasne priče. Priče koje ćete tek kasnije shvatiti. Važno je da ih danas osjećamo i doživljavamo.
Dragi roditelji, ne ćemo '' u ovom svečanom trenutku slavlja'' prebacivati lopticu tko  i kako odgaja vaše dijete. Želimo samo naglasiti koliko smo bliski s vašim djetetom da se ni po čemu ne želimo razlikovati. I mi kupujemo majice kod Kineza, jeftinije bilježnice u Bosi i Konzumu, a upravo mi je na tržnici bivša učenica dodala na vagu limun gratis, sjeća se, kaže, kako sam joj bila dobra. I tako me stavlja u brigu je li to mito i korupcija i jesam li ipak trebala vratiti taj limun ili ga dodatno platiti, a opet me obuzima onaj osjećaj kako me se sjeća, makar više ne ličim na sebe od prije kojih trideset godina.

I mogla bih ja još pisati na ovu temu, ali želim nešto drugo naglasiti!

Molim vas, šaljite svoju djecu u učitelje! Stvarno je to lijepo zanimanje!
 Istina, treba se malo pomučiti i nakon srednje skupiti podosta bodova i upisati željeni fakultet i eto vas za pet godina u učionici! Ali to je luk i voda za vas -  našu prepametnu dječicu! Budite spremni učiti kao što pjesma kaže: Učitelj je vječiti đak! Sa šest godina uđe u školu, sa šezdeset šest izađe iz nje! I  za sve to  vrijeme nosi torbu...
( Uvjerili ste se, naše prof. Klare – najmane 10 kg.Svojim bicom od Šantave do škole i nazad!)
 Ako ste uspješni, možda vas dočekaju ovakvi odgovori učenika koje sam za ovu prigodu pokupila od naših učenika  i onih  iz drugih škola. Svakako ih pročitajte, a onda recite zar škola nije divna! Pa gdje ima toliko radosti, smijeha i druženja?!
 

Pročitajte i uvjerite se!

U subotu je tata pobijedio na izložbi pasa.

............................................................................

Računalo može raditi bez mozga.

......................................................................

Na livadi pasu ovce i sa njima i pastiri.

............................................................................

Nastavnica:  Kako izmjeriti volumen vreće brašna?
Učenik:  Stavit ćemo vreću brašna u menzuru punu vode.

................................................................................................

Crvena krvna zrnca zovu se elektrociti.

.....................................................................................

Krv koja nosi kisik zove se artiljerijska.

.....................................................................................

Obala je kopneni dio mora.

.................................................................................

Osunčana strana brda zove se pristojna.

....................................................................................

Viktorijini slapovi su dobili ime po kraljici Elizabeti.

.........................................................................................

 

Hindusi na glavi nose turbine.

..........................................................

James Watt izumio je parni VALJAK.

.........................................................................

Napoleon je posljednju bitku vodio kod Waterpola.

.....................................................................................

U Latinskoj Americi se govori latinski.

....................................................................................

Cijev je šipka kroz koju je provučena rupa.

......................................................................................

Putanja gibanja Zemlje oko Sunca zove se gibanica.

...........................................................................................

Živjeli su u četvrtom stoljeću prije Nove godine.

...........................................................................

Tekućina je isparila iz vode.

.............................................................

Ribe se razmnožavaju pomoću iskri.

...............................................................................

ZOO je super. Tamo vidiš životinje koje i ne postoje.

.........................................................................................

Prvi bicikl nije imao kotače.

......................................................................

Na galijama su veslali brodovi.

.....................................................................................

Kao gorivo koristi se ugljen, drvo, briketi i KOKOS.

.....................................................................................

Po kopnu voze avioni.

.....................................................................

Parni stroj izumio je James Bond.

............................................................................

Pravopisnu reformu proveo je Ljudevit Gej.

..........................................................................

Danas brodove pokreće parni stroj.

..........................................................................................

Nastavnica: O čemu je ovisio razvoj zračnog prometa?
Učenik: O vremenskim nepogodama.

....................................................................................................

Nastavnica: Što su akumulacijska jezera?
 Učenik: To su umjetna jezera nastala prirodnim putem.

.........................................................................................................................

Nastavnica: Što pokreće vjetrenjaču?
 Učenik: Ne znam.
Nastavnica: Pa to je kao da te pitam koja rijeka teče ispod Savskog mosta?!
 Učenik: Pa, Sava.
Nastavnica: Točno! Pa, što onda pokreće vjetrenjače?
Učenik: Sava.

................................................................................................................

Nastavnica: Kako se zvao prvi umjetni satelit?
 Učenik: Jurij Gagarin.

....................................................................................

Nastavnica: Kad su se ljudi spustili na Mjesec?
 Učenik: 1696. godine.

..............................................................................................................

Nastavnica: Koje je bilo prvo primitivno plovilo?
 Učenik: Bicikl. 

.............................................................................................

Učiteljica: Hoćeš ti onda odgovarati?
Učenica: A ne bih, ja bih pisala usmeni!

..................................................................................................

Došao Ivičin tata na informacije i kaže njemu nastavnica:
"Vaš sin prepisao je test od najbolje učenice u razredu."
Pita nju tata: "A kako znate da je on prepisao od nje, a ne ona od njega?"
"Znam tako što su im prva tri zadatka jednaka, a u četvrtom je ona napisala ne znam, a Ivica -  ni ja!"

..............................................................................................

Učiteljica pita učenika: Nabroji neke organe.
Učenik: Srce, pluća, jetra, burek....

........................................................................................................................

Na satu matematike učitelj pita Vlatka:
 "Ako jedna zgrada ima pet katova, a do svakog kata vodi po 20 stepenica, koliko stepenica treba prijeći da bi stigao do petog kata?"
"Sve", odgovara Vlatko.

........................................................................................................................

Novi nastavnik upoznaje učenike i pita malog Luku:
"Kako se ti zoveš?"
"Luka."
"Lijepo ti je ime. Iz Biblije."
"Nisam ja iz Biblije, ja sam iz Bošnjaka."

.....................................................................................................

Kaže otac sinu:
"Kad god te pogledam, ti nikad ne učis. Što to treba da znači?"
 "To znači da me stalno gledaš."

...................................................................................................

Pita Učo na satu matematike:

''Djeco, vidite li ovu nevidljivu crtu?''

.............................................................................................

Učiteljica:  Što je notturno?

Učenica:To je pjesma o noćnom provodu. O noćnom životu.

Učiteljica: Čijem?

Učenica: Pjesnikovom.

..........................................................................................

Učiteljica na kraju šestog sata:
 ''Ovo danas s vama je rad kao po prilagođenom programu.''

..........................................................................................

Profesor: Marija, gukni!

Marija: A ne mogu, gladna sam!

............................................................................................................

Učiteljica: Danas je jedan od onih dana kad sam ja slaba, a vi to iskorištavate!

Učenici: Heh... pa moglo bi se to i tako reći!

 ..................................................................................................................

Počeo pismeni ispit iz gramatike.
Učiteljica  Dini: Nadam se da te ovaj put neću uhvatiti u prepisivanju.
Dino: I ja se nadam, učiteljice!

......................................................................................................................

Eto, dragi moji, zar nije lijepo biti učitelj!

Zato, dragi učenici, svi u učitelje! Do tada će ,valjda, biti i novi kurikul po kojemu će

nadležni promisliti o ovoj:

''Svašta možete staviti u dječju glavu! Pitanje je što može ostati u njoj!''

 

U prilogu pogledajte jednu lijepu prezentaciju koja će ostati i u glavi i u srcu! 

                                                   Radojka Matić, učiteljica hrvatskog jezika





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju