Posebni odjeli

Naša škola podržava učenike kroz prilagođene programe, prilagođene njihovim individualnim potrebama i sposobnostima. Ovdje je pregled razrednih odjela i odgojno-obrazovnih skupina, s naglaskom na pristupe koji omogućuju optimalan razvoj svakog učenika.

Kombinirani razredni odjel

  • Učiteljica: Josipa Stjepanović
  • Broj učenika: 5

Kombinirani razredni odjel okuplja učenike više razreda, gdje se nastava provodi prema posebnom nastavnom programu. Ovaj pristup omogućava razvoj uz personalizirano učenje i poticanje međusobne podrške među učenicima različitih dobi, obogaćujući obrazovno iskustvo kroz raznolike aktivnosti i suradnju.


Odgojno-obrazovne skupine

Odgojno-obrazovne skupine u školi formiraju se prema kronološkoj dobi učenika, uzimajući u obzir njihove psihofizičke karakteristike i sposobnosti, što omogućava svrhovitu prilagodbu obrazovnih sadržaja. Skupine su podijeljene na mlađu i stariju, a programi i aktivnosti kreirani su tako da podupiru razvoj socijalnih, komunikacijskih i osobnih vještina.

  1. Odgojno-obrazovna skupina (mlađa) – dob od 7 do 10 godina
    • Učiteljica: Jelena Debak
    • Broj učenika: 4
    Program mlađe skupine usmjeren je na poticanje komunikacije i socijalizacije, razvoj tjelesno-zdravstvenih i psihomotoričkih vještina, upoznavanje učenika sa školom i užom okolinom te na jačanje sposobnosti samostalne skrbi. Dodatno, posebna pažnja posvećena je razvoju likovne i glazbene kreativnosti, što učenicima pruža priliku za izražavanje i istraživanje vlastitih interesa kroz stvaralačke aktivnosti.
  2. Odgojno-obrazovna skupina (starija) – dob od 11 do 15 godina
    • Učiteljica: Marina Kobaš
    • Broj učenika: 5
    Program starije skupine osmišljen je tako da razvija komunikacijske vještine i socijalizaciju te potiče tjelesno-zdravstveni i radni odgoj, pripremajući učenike za veću samostalnost i aktivno sudjelovanje u školskom i društvenom okruženju. Upoznavanje sa školom i okolinom pomaže učenicima u snalaženju, a područja glazbenog i likovnog izražavanja omogućuju im strukturirano provođenje slobodnog vremena i potiču kreativno izražavanje.

Pristupi u realizaciji programa
Svi programi i aktivnosti unutar skupina temelje se na strukturiranju prostora, vremena i aktivnosti, čime se učenicima osigurava jasna i pregledna organizacija rada. Dodatno, korištenje vizualno-kognitivne podrške i alternativne, odnosno augmentativne komunikacije, omogućava prilagodbu pristupa prema specifičnim potrebama svakog učenika. Funkcionalna analiza ponašanja ključna je komponenta kojom se osigurava prilagođen i učinkovit pristup svakom učeniku, osiguravajući pozitivne rezultate i napredak u učenju i razvoju.

Učenici posebnih odjela sa svojim učiteljicama i pomoćnicima u nastavi.
Skip to content