Naša škola podržava učenike kroz prilagođene programe, prilagođene njihovim individualnim potrebama i sposobnostima. Ovdje je pregled razrednih odjela i odgojno-obrazovnih skupina, s naglaskom na pristupe koji omogućuju optimalan razvoj svakog učenika.
Kombinirani razredni odjel
- Učiteljica: Josipa Stjepanović
- Broj učenika: 5
Kombinirani razredni odjel okuplja učenike više razreda, gdje se nastava provodi prema posebnom nastavnom programu. Ovaj pristup omogućava razvoj uz personalizirano učenje i poticanje međusobne podrške među učenicima različitih dobi, obogaćujući obrazovno iskustvo kroz raznolike aktivnosti i suradnju.
Odgojno-obrazovne skupine
Odgojno-obrazovne skupine u školi formiraju se prema kronološkoj dobi učenika, uzimajući u obzir njihove psihofizičke karakteristike i sposobnosti, što omogućava svrhovitu prilagodbu obrazovnih sadržaja. Skupine su podijeljene na mlađu i stariju, a programi i aktivnosti kreirani su tako da podupiru razvoj socijalnih, komunikacijskih i osobnih vještina.
- Odgojno-obrazovna skupina (mlađa) – dob od 7 do 10 godina
- Učiteljica: Jelena Debak
- Broj učenika: 4
- Odgojno-obrazovna skupina (starija) – dob od 11 do 15 godina
- Učiteljica: Marina Kobaš
- Broj učenika: 5
Pristupi u realizaciji programa
Svi programi i aktivnosti unutar skupina temelje se na strukturiranju prostora, vremena i aktivnosti, čime se učenicima osigurava jasna i pregledna organizacija rada. Dodatno, korištenje vizualno-kognitivne podrške i alternativne, odnosno augmentativne komunikacije, omogućava prilagodbu pristupa prema specifičnim potrebama svakog učenika. Funkcionalna analiza ponašanja ključna je komponenta kojom se osigurava prilagođen i učinkovit pristup svakom učeniku, osiguravajući pozitivne rezultate i napredak u učenju i razvoju.