U razdoblju od 14. do 16. travnja, naša škola bila je domaćin niza aktivnosti posvećenih Danima medijske pismenosti, a koje je osmislila i vodila učiteljica glazbene kulture Dorijana Škoro. Kroz zanimljiva predavanja i radionice, učenici, roditelji i djelatnici škole imali su priliku produbiti svoje razumijevanje o ulozi medija i suvremenih tehnologija u svakodnevnom životu.
Za roditelje je održano predavanje na Vijeću roditelja pod nazivom „Umjetna inteligencija i naša djeca – kako razumjeti i odgovorno koristiti nove tehnologije?“. Roditelji su upoznati s utjecajem umjetne inteligencije na razvoj, obrazovanje i svakodnevicu djece. Poseban naglasak bio je na važnosti razvijanja digitalne pismenosti, razumijevanja prednosti i rizika digitalnih alata, te ulozi roditelja u usmjeravanju djece prema sigurnom i odgovornom korištenju tehnologije.
U 6.a razredu održano je predavanje „Influenser = uzor, kakva je tu veza?“ koje je potaknulo učenike na kritičko promišljanje o utjecaju influensera na njihove stavove, ponašanje i vrijednosti. Učenici su kroz otvorenu raspravu analizirali što ih privlači kod pojedinih influensera, jesu li ti sadržaji korisni i kakve poruke šalju mladima. Ova je radionica doprinijela razvijanju svijesti o važnosti izbora uzora u formativnim godinama.
Za školsku novinarsku skupinu organizirano je stručno predavanje pod nazivom „Lažne vijesti kao složeni fenomen“, tijekom kojega su učenici učili o načinima nastanka i širenja dezinformacija. Kroz analizu konkretnih primjera, učenici su usvojili vještine prepoznavanja lažnih vijesti, provjere izvora informacija i razvijanja kritičkog mišljenja – temeljnih kompetencija za svakog odgovornog novinara i informiranog građanina.
Tijekom ova tri dana, naši učenici, roditelji i djelatnici proširili su svoja znanja i razvili vještine koje će im pomoći u svakodnevnom snalaženju u digitalnom i medijskom okruženju. Aktivnosti su bile izuzetno korisne i poticajne, a ovakvi sadržaji predstavljaju važan doprinos suvremenom obrazovanju.










